10/30/2015

Oktobra FAVORĪTI


Sveikas! 
Oktobris jau ir gandrīz galā un nolēmu apkopot lietas, kuras man īpaši patika šajā mēnesī...

October favorites



Pavisam nesen bija review uz SLEEK (te) paleti "Storm" un tas nebija tāpat vien... Katru rītu roka stiepās pie šiem skaistajiem metāliskajiem toņiem. Piesaista arī tas, ka ar šo paleti var izveidot gan dienas, gan vakara makeup!

Oktobra sākumā iegādājos (beidzot noķēru veikalā) uzacu INGLOT AMC Brow Liner Gel (tonī #19)!
Neskatoties uz to, ka tas ir līdzīgs ABH uzacu pomādei, to esmu lietojusi vairāk nekā citus uzacu līdzekļus. Man patīk, ka tonis nav ne pārāk pelēks, ne ruds un noturība arī ir lieliska!

Diezgan sen pirktais KHIEL'S sejas losjons. Tas ir atkārtoti atklāts favorīts! Sanāks gari aprakstīt, tādēļ drīz taps atsevišķs raksts par šo losjonu! ;)

NIVEA ķermeņa losjons ar kakao sviestu. Šī losjona smarža man atgādina bērnību, kad pa kluso zieķēju mammas krēmus, kuri smaržoja ļoti līdzīgi... Tas arī labi baro ādu, bet neatstāj treknuma sajūtu uz ādas!

Jau kādu laiciņu  eju uz TRENAŽIERU ZĀLI un pašai sev par izbrīnu izbaudu katru minūti tur... patīk kā muskuļi uzkarst, kad taisi pēdējo piegājienu un spēka vairs nav, patīk, kad pēc kāju dienas knapi vari piecelties kājas, patīk, kad redzu izmaiņas savā ķermenī!

Melna no ādas imitācijas veidota MUGURSOMA. Tas ir mans must have dienās, kad pēc darba eju uz trenažieru zāli + ņemu uz darbu pusdienas. Tā piestāv pie mana diezgan klasiska ģērbšanās stila un  ir ļoti ietilpīga.

Un pēdējais, bet ne mazāk svarīgais favorīts ir YSL smaržas Black Opium, kuras arī pirku diezgan sen un oktobrī (domāju, ka visu auksto sezonu) iederējās manā noskaņojumā...

Kādi ir Jūsu oktobra favorīti? 



1 комментарий:

  1. Šomēness favorīti noteikti ir Biotherm Skin Best dienas krēms, Morphe Brushes acu ēnu palete 35B un H&M lūpu balzāms.

    No taviem favorītiem noteikti gribas pamēģināt Inglot pomādi!

    ОтветитьУдалить