10/29/2015

My current WISHLIST... te un tagad!

Sveikas!
Ja tagad varētu doties izķemmēt kādu tirdzniecības centru, tad šīs lietas būtu pirmās kam es vērstu savu uzmanību...

My current wishlist




1. Jauns telefons. Un pašlaik no visa milzīgā mobīlo telefona klāsta man šķiet pievilcīgākais tieši Samsung S6 (zelta krāsā)! Pēc iPhone 5S tas liksies milzīgs, bet tam ir arī savi plusi...

2. Silta šalle/lakats. Vēlēšanās ietīties siltajā šallē šorīt bija īpaši stipra...

3. Gari auskari. Pavisam nesen nogriezu īsus matus un šķiet, ka tieši ar šādiem matiem man piestāvēs gari un pamanāmi auskari...

4. Melnas bikses. Melnas bikses ir mans "must have" visās sezonās un pašlaik man tādas nav...

5. Džemperis. Tā jau ir tradīcija...jauns mīksts un silts džemperis ausktas ezonas sākumā! Šoreiz mani piesaistīja gaiši zilā krāsā...atgādina saulainas ziemas dienas.

6. Dzija un adīšanas/tamborēšanas rīki. Manī mīt dīvaina vēlme kaut ko uzadīt vai uztamborēt... ja vajag, tad vajag! Pirmais taps džemperis kaķim, kurš nesen bija pie friziera! :)

7. Acu ēnas. Interesanti šāds L'Oreal tonis ir pieejams mūsu skaistumveikalos?... 

2 комментария:

  1. Man šoruden arī uznāca vēlme pēc tamborēšanas un adīšanas rīkiem, iegādājos, cepure un šalle meitai gatava. Laikam tumšie vakari pie vainas, tagad gribas kaut ko uzšūt arī, daudzus gadus neko tādu nebiju darījusi.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Kādreiz rokdarbi bija mana lielākā aizraušanās, bet ar laiku izzuda...ceru, ka rokas vēl atceras, kā adīt un tamborēt :)

      Удалить