12/03/2015

SKAISTUMA PASAULĒ: vai pēcskūšanās balzāms darbojas kā grima bāze?

Sveikas! 
Šis ir pirmais raksts no sadaļas "Skaistuma pasaulē", kurā es rakstīšu savas pārdomas un viedokli par dažādiem jaunumiem un trendiem skaistuma pasaulē! 

Nivea balm


Jau kādu laiku Youtube plašumos var manīt video, kuros meitenes lieto vai testē pēcskūšanās balzāmu Nivea kā grima bāzi. Godīgi sakot no sākuma mani šī doma aizrāva un jau gribēju doties uz vietējo Drogas veikalu pirkt sev tādu, bet mani apstādināja doma: "Vai tiešām līdzeklis, kurš ir domāts sejas ādas mīkstināšanai un kairinājuma mazināšanai pēc skūšanās, darbosies kā grima bāze? Un vai ir vērts tērēt naudu šādam līdzeklim?" Sāku pētīt un analizēt šo fenomenu un sāku ar Youtube meiteņu ādas tipu - pārsvarā meiteņu āda ir sausa vai normāla tipa, kas nozīmē, ka viņām, lai grims turētos un izskatītos labi vajag tikai labi mitrinātu ādu. Un otrs kam pievērsu uzmanību ir sastāvs, kurš ir ļoti līdzīgs vairums barojošu un mitrinošu krēmu sastāvam, kur galvenās sastāvdaļas ir ūdens un glicerīns, kas arī rada gludas un mitrinātas ādas sajūtu! Sanāk, ka šis balzāms darbojas kā mitrinošs sejas krēms...

Tā kā esmu kombinētas/taukainas ādas īpāsniece man šis balzāms noteikti nederētu kā grima bāze...iespējams tieši otrādi no tā slīdētu nost jebkurš tonālais krēms vai pūderis.


Vai esat dzirdējušas par šo jaunumu skaistuma pasaulē? 
Vai ticas, ka tas darbojas?
Varbūt kāda ir arī izmēģinājusi un ir savs viedoklis par šo līdzekli?

6 комментариев:

  1. Jā. skatos Nikkie Tuttorials, kur viņa regulāri lieto šo produktu :)

    ОтветитьУдалить
  2. Es izmēģināju (nočiepu no tēta, hihi), man ir taukaina/kombinēta āda un nekas nekur neslīdēja nost :) Vēl smērēju arī tad, kad riebīga ieraduma pēc esmu sakasījusi kādu pumpiņu - momentā noņem apsārtumu un nomierina, vairs negribās knibināties.

    ОтветитьУдалить
  3. Man Laura Alksne (alksne.blogspot.com) stāstīja, ka arī tagad lieto šo metodi, bet es pati nemaz neesmu mēģinājusi un īsti laikam nemaz nemēģināšu, jo tas aromāts ir pārlieku stiprs. :)
    Var jau būt, ka efekts ir tikpat labs kā ar jebkuru bāzi, bet nu es nezinu..

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Man negribas ticēt, ka skaistummeistari nav izgudrojuši tikpat labu bāzi kā pēcskūšanās balzāms :)

      Удалить